Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΚΑΜΠΟ!!!


Τριζαν οι αναμνήσεις μου σαν τα πόδια του Σκαμπό που ειχα μπροστά μου, του ταλαίπωρου, του πολυχρησιμοποιημένου.

 Κι εγώ καθισμένη στην πολυθρόνα, δίπλα στο τζάκι, με τα πόδια μου απλωμένα επάνω του, αναπολούσα παλιές φευγάτες στιγμές!

Ω! παρελθόν μην με εγκαταλείψεις, είσαι η μόνη μου συντροφιά!

Είχα αποφασίσει να αλλάξω το design της λατρεμένης μου γωνιάς και περίμενα τα καινούργια μοδάτα έπιπλα.
Χάιδεψα τα μπράτσα της αγαπημένης μου μέχρι τώρα πολυθρόνας.
 Ένοιωθα τύψεις που θα την έστελνα μαζί με το σκαμπό και το μικρό σκαλιστό  Louis  fillip  τραπεζάκι στα άχρηστα. 
Το άγγιξα απαλά, εδώ  έπινα απογευματινό τον καφέ μου.
 Πάντα με εκνεύριζε το ξεσκόνισμά του γιατί αυτή η άτιμη η σκόνη κατσικωνόταν  μέσα στα σκαλίσματά του και δεν έλεγε να φύγει. 
Σήμερα το κοίταξα με λατρεία.
Σε λίγο θα χτυπούσε το κουδούνι θα έφερνα την παραγγελία μου. 
Μια δερμάτινη πολυθρόνα με μηχανισμό ( θα μου έκανε και μασάζ) ένα τραπέζι με γυάλινη επιφάνεια και ένα σκαμπό από δέρμα φώκιας. 
Τα είχα διαλέξει δώρο για τον εαυτό μου
Ντριν!!! Ντριν!!! Ήρθαν σκέφτηκα 
Αχ! Γιατί δεν αργούσαν λίγο ακόμα, μου διέκοψαν το ονειροπόλημα μου…..
Σε ελάχιστη ώρα η γωνιά μου είχε αλλάξει όψη.
 Πήρε την όψη του ΤΙΠΟΤΑ.
Ω! ναι τίποτα δεν μου έλεγαν αυτά τα νέα μοδάτα αντικείμενα
-θέλω τα Louis
 μου είπα αυθόρμητα, τα παλιά, το σκαμπό μου το τριζάτο. Τις αναμνήσεις μου!
Ζήτησα να τα πάρουν πίσω.
-όχι δεν θα αλλάξω την γωνιά μου δεν θα σκορπίσω το παρελθόν μου τις  αναμνήσεις μου. Είναι αργά για αλλαγές….
Κοίταξα με λατρεία το σκαμπό μου, το σκαλιστό μου τραπεζάκι, την παλιά μου πολυθρόνα.
-σας αγαπώ…. Τους ψιθύρισα!!!…….

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πειραιάς δεκαετία 50-60 (αναμνήσεις)

ΟΤΑΝ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ Οι αναμνήσεις είναι η μεγάλη μου αδυναμία, μου αρέσει να τις αναμοχλεύω και να τις ζω πάλι από την αρχή σαν παραμύθι.             Σήμερα ξέθαψα την φτώχεια που συνάντησε τον πλούτο κάπου στην δεκαετία του 50-60. Πασαλιμάνι, βόλτα στην παραλία!!!             Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πειραιά στα στενά του Πασαλιμανιού, Προμηθέα, Ευαγγελίστρια, προφήτη Ηλία, Καστέλα. Εκεί έζησα τα παιδικά μου χρόνια, εκεί ένιωσα τα πρώτα ερωτικά χτυποκάρδια.             Το σπίτι μου ένα παλιό διώροφο στην οδό Βούλγαρη με χαγιάτι και μια μεγάλη αυλή στρωμένη με πλάκες  σε ακανόνιστο σχήμα, όλα τα γύρω σπίτια ήταν χαμηλά  με παράθυρα στον δρόμο, ένα ξεχώριζε μόνο τριώροφο με μπαλκόνι και θυμάμαι την ιδιοκτήτριά του για να την ξεχωρίζουν την έλεγαν «η μπαλκονού»              Ο δρόμος μου, μου φαινόταν φαρδύς και μεγάλος, το πεζοδρόμια τεράστιο. Πάνω σ αυτό ζωγραφίζαμε με κιμωλία έξι τετράγωνα και παίζαμε κουτσό ή ή σχεδιάζαμε κύκλους σε σχήμα σαλιγκαριού και

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ

    ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ….. Η Όλγα άνοιξε το κινητό της πάτησε το πλήκτρο ΜΗΝΥΜΑΤΑ και άρχισε να σχηματίζει τις λέξεις  « 0 ΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ…. » αποφασιστικά έκλεισε πάλι το καπάκι. - Όχι ! είπε, δεν μπορώ, σαν να μιλούσε σε κάποιον.  Και πραγματικά μιλούσε. Η μάλλον παραμιλούσε δέκα ημέρες τώρα με τον εαυτό της, με την συνείδησή της, με το παρελθόν της… To όνειρο…, αχ! αυτό το όνειρο είχε αναστατώσει την ζωή της, είχε ταράξει την ψυχική της ισορροπία. Πόσα χρόνια αλήθεια πίσω, την είχε γυρίσει …Έκανε έναν πρόχειρο υπολογισμό. Τριάντα πέντε χρόνια.!   Ήταν μαθήτρια εκείνη την εποχή στην Τρίτη γυμνασίου. Ο πατέρας της ήταν στρατιωτικός και η Όλγα είχε συνηθίσει στις συνεχείς μετακινήσεις από μικρό παιδί. Στο δημοτικό σχολείο, τις πρώτες τρεις τάξεις ήταν στην Λάρισα. Όταν ήρθε η μετάθεση του  αναγκάστηκε να αφήσει την γειτονιά της, το σπίτι της, τις συνήθειές της, κάθε τι που είχε αγαπήσει, να αποχωριστεί τις φίλες της. Έκλαψε, πληγώθηκε, υποσχέθηκαν να αλληλογρα

Η ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΦΕΤΟ (ΔΙΗΓΗΜΑ)

                                                 ΤΟ ΚΟΥΦΕΤΟ     Η Σουλτάνα απο τα νεανικά της χρόνια είχε πολλά χαρίσματα, καφετζού, χαρτορίχτρα, ξεματιάστρα, προξενίτρα, γιάτρισσα. Τίποτα δεν ξέφευγε της προσοχής της και οι συνταγές της αλάνθαστες. Το χωριό της είχε απόλυτη εμπιστοσύνη και η φήμη της είχε φτάσει και στα άλλα χωριά. Πολλές κοπελιές και κυράδες ερχόνταν με το κουπάκι του καφέ παραμάσχαλα για να μάθουν την μοίρα τους, να την παρακαλέσουν για κανένα προξενιό για τις ίδιες ή για τα παιδιά τους. Η Σουλτάνα δεν χαλούσε ποτέ χατήρι σε κανέναν. Της άρεσε να βοηθάει όποιον είχε την ανάγκη της.    Είχε μεγαλώσει με την γιαγιά της την πολίτισσα που είχε και το όνομά της. Οι γονείς της  την άφησαν στα χέρια της γιαγιάς πολύ μικρή κι έφυγαν μετανάστες στη Γερμανία. Κάθε καλοκαίρι τους έβλεπε μοναχά η μικρή Σουλτάνα. Τους λαχταρούσε, της έλειπαν, μα η μεγάλη της αδυναμία ήταν η γιαγιά της. Όταν ξεπετάχτηκε και οι γονείς της αποφάσισαν να την πάρουν κοντά τους, εκεί